הנה משהו שעיתון כמו הארץ או גלובס יכול היה לעשות

קמפיין עבור סידני

בהעדר אומץ לב או עניין אצל פוליטיקאים – אין מי שמושל במטרופולין. התוצאה היא התדרדרות איכות החיים של כולם. העיתון המקומי שהוא בעצם מטרופוליני לוקח על עצמו את היוזמה לעורר את הנושאים ולעשות קמפיין לפתרון הבעיות.

למטרופולין גוש דן בעיות דומות שאינן זוכות לטיפול: גודש תחבורתי, היעדר מערכת הסעת המונים מספקת, זיהום אויר, התפשטות פרברית ללא שליטה, חוסר בדיור במחירים סבירים התדרדרות שכונות ומרכזי ערים ותיקות. ישנם הרבה אנשים והרבה רעיונות לפתרון הבעיות הללו, וישנם הרבה עימותים שאינם באים לידי ביטוי בדיון ציבורי (כמו למשל נושא הרכבת התחתית שכתבתי עליו בעבר). ישנו חוסר סיקור מוחלט של הנושאים הללו בעיתונות, והסיקור בדרך כלל שטחי. על כן אנשים גם אינם יודעים את העובדות, ואת הגישות השונות לפיתרון ולא מפעילים לחץ על הפוליטיקאים ועל עובדי הציבור לפתור את הבעיות ולשפר את המצב.

אני קורא מכאן ל"קמפיין עבור גוש דן"

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גיא  On 1 ביוני 2005 at 23:49

    בהנחה שביכולתו לחולל משהו שמעבר לקהל קוראיו הקבוע

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: