הערב: השקת הספר "ארץ עיר" של אסתר זנדברג

הערב בשעה 20:00 בתולעת ספרים החדשה, רח' מזא"ה 7, תל אביב השקת הספר החדש של אסתר זנדברג: "ארץ עיר"

אסתר היא מראשוני, ואולי ראשונת הכותבים על אדריכלות ותכנון ערים בעיתונות הכללית בארץ, והיא עושה זאת באופן עקבי מאז שהתחלתי את צעדי הראשונים במקצוע. לא תמיד הסכמתי איתה, אך תמיד שמחתי שיש מי שמעלה את הנושאים הללו לשיח הציבורי הכללי, ומוציא אותם מהגדר הסגורה של ה"דיון המקצועי". ובאמת, קולה המיוחד של אסתי הוא קולה של האשה הרגילה, הלא מקצועית, הבוחנת את הסביבה הבנויה: העיר, השכונה והבנין בעיניה של המשתמשת הרגילה, ובהיבטים היום יומיים, הלא טקסיים שלה.

עדיין לא הספקתי לקרוא את הספר, אבל אני מקווה לעשות זאת בקרוב ומבטיח להביא את התרשמותי. בינתיים הנה מבחר פוסטים שלי המתכתבים עם מאמריה של אסתר: על אתיקה מקצועית ומדרחוב נחלת בנימין, וכאן אני מתפלמס איתה על הרכבת הקלה בירושלים, וכאן אני כועס עליה על התיוג שהיא מתייגת את עמותת מרחב כשמרנית ושבויה של היזמים. והיו עוד מאמרים רבים שרציתי להגיב עליהם אך הרבה פעמים לא הספקתי לעשות זאת בזמן, והנושא ירד מעל הפרק.

לצערי אני בחו"ל ולא אוכל להיות בהשקה אבל מכאן אני שולח לך אסתי ברכות ובשעה טובה!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

